Knihy, ktoré si musím prečítať... Raz... Určite 1.časť - Walk through the world of books

Knihy, ktoré si musím prečítať... Raz... Určite 1.časť



V tomto článku, by som sa chcela trochu povenovať knihám, ktoré už vyšli pomerne dávno alebo nedávno, a ktoré by som si rada prečítala...(a možno aj Vás zaujme niektorá, v čo dúfam).... Ale ešte som si k nim nejako nenašla cestu. Dúfam, že si k nim cestu nájdem čo najskôr ❤️
1. S.J Kincaid- Diabolik


Diabolik - S.J. KincaidKnihu som už mala niekoľkokrát v košíku, keď som si objednávala knihy, ale vždy som ju nakoniec z košíka "vyhodila". Kniha bola vydaná      v roku 2017, v českom jazyku nakladateľstvom Fragment. Má 376 strán a je v pevnej väzbe.
   Príbeh je o dievčat Nemesis, ktoré vyzerá ako človek ale nie je človek (inak, som jediná koho zaujíma čo potom je?). Je nemilosrdná, je neporaziteľná, je oddaná. Bytosť, ktorej existencia má  jediný zmysel: ochraňovať tú, ktorú ma ochraňovať: Sidonii, dcéru galaktíckeho senátora. Nemesis a Sidonia sú spolu do malička a ako by sa dalo čakať, sú na seba napojené. Lenže, keď sa Sidoniin otec pridá na stranu rebelov, je imperátorom vyhlásený za zradcu a nastáva odplata. Sidonia je povolaná na galaktický dvor ako rukojemník. A všetci vieme, čo väčšinou hrozí rukojemníkom. Smrť. Preto sa Nemesis, musí stáť Sidoniou a odísť na galaktický dvor. Lenže, Nemesis je stroj bez emócii a súcitu a myslím, že rola človeka pre ňu bude ťažká. Nesmie dať najavo, kým skutočne je... Nepokoje v rôznych častiach Impéria neprestávajú. Imperátor odmieta tolerovať neposlušnosť, preto sa rozhodne zapojiť do hry svojich rukojemníkov....
    A hm, čo sa vlastne stane potom?! Inak, musím priznať, že obálka by ma na prvý pohľad asi nezaujala. Prišla mi taká eh... Lenže, tu sa znovu uplatilo pravidlo, nesúď knihu podľa obalu...

2. Erika Johansen- Kráľovná Tearlingu 
Kráľovná Tearlingu - Erika Johansen
   Tááák a teraz kniha, ktorú som už raz čítala. No, čítala ako čítala. Pred pár rokmi som si ju požičala z knižnice a niekde v tretine som ju zavrhla. Úprimne, sama neviem prečo. Pretože, keď teraz tak spomínam, kniha nebola vôbec zlá, asi len moje mladšie ja bolo lenivé...  Kniha bola vydaná v roku 2015 nakladateľstvom Ikar/ Yoli. Je to prvý diel trilógie s počtom strán 376 a je v brožovanej väzbe.
   V deň svojich devätnástych narodenín sa princezná Kelsea, vychovávaná vo vyhnanstve, vydá na nebezpečnú púť. Márnivá a sebecká kráľovná Elyssa je mŕtva a Kelsea musí zasadnúť na trón, ktorý jej právom patrí. Na dievča s nezvyčajnou jazvou a magickým náhrdelníkom však z každej strany striehnu nepriatelia. Urobia všetko pre to, aby zabránili jej korunovácii za vládkyňu Tearlingu. Neboja sa použiť ani najtemnejšiu mágiu. Hoci Kelsey koluje v žilách kráľovská krv, necíti sa ako vodkyňa. Nepozná svoj ľud a nevie nič o krutovláde svojej matky ani všetkých hrôzach, ktoré sa v krajine dejú.Kelsea sa nepoddáva, no stačí jediný trúfalý čin následníčky trónu a kráľovstvo zasiahne nemilosrdná pomsta tyranskej vládkyne susedného Mortmesnu, červenej kráľovnej, obávanej čarodejnice. Až vtedy sa ukáže, komu môže Kelsea skutočne dôverovať. Mladá vládkyňa sa tak podrobí skúške ohňom, ktorá z nej spraví legendu... ak sa jej podarí ostať nažive.
   Znie to zaujímavo, však? 

3.Sarah J. Maas- Krvavé ostří
Krvavé ostří - Sarah J. MaasTo by som asi nebola ja, ak by som v niečom nespomenula moju drahú Sarah. Toto je znovu tá kniha, ktorú som mala vždy v košíku keď som si objednávala knihy. Ale nikdy som si ju z nejakého dôvodu neobjednala. Kniha vyšla v českom jazyku v roku 2017 nakladateľstvom CooBoo. Počet strán má
352 a nájdeme v nej 5 poviedok, k sérii Trón so skla.
Nájdeme tu poviedky:
Vrahyňa a Pán pirátov
Vrahyňa a liečiteľka 
Vrahyňa a púšť
Vrahyňa a podsvetie
Vrahyňa a ríša 
Neviem čo iné k tomu napísať. Z týchto poviedok sa dozvieme aký život mala Celaena, predtým ako sa dostala do silných baní.... Dozvieme sa o Samovi a myslím, že už len kvôli nemu o stojí za prečítanie....






Toto je pre tento článok všetko, dúfam, že Vás aspoň trochu zaujal😊❤️

Žiadne komentáre: