Najlepšie citáty z kníh:(Cassandra Clare)- Mesto kostí - Walk through the world of books

Najlepšie citáty z kníh:(Cassandra Clare)- Mesto kostí

Osobne, mám veľmi rada citáty a hlášky z kníh. Dúfam, že nie som jediná. V tejto časti Najlepších citátov sa pozrieme na jednu z najlepších autoriek fantasy. Cassandra Clare, dokáže písať naozaj pútavé série. Jednou z jej prvých sérii, v ktorých nám predstavila nový svet tieňolovcov, nesie názov Nástroje smrteľníkov. Táto séria má šesť naozaj pútavých kníh.... A my sa teraz pozrieme na najlepšie citáty z prvej knihy Mesto kostí. (Ospravedlňujem sa za možné preklepy, pretože citáty sú pôvodne v angličtine a aj keď budem snažiť čo najlepšie ich preložiť, pár chybičiek sa bohužiaľ môže vyskytnúť)
the mortal instruments, isabelle lightwood, simon lewis, clarissa 'clary' fray, jace herondale, alexander 'alec' lightwood






1. ,,Tam kde je láska, je často aj nenávisť. Môže existovať vedľa seba."

2. ,,Čo je to?" Dožadoval sa a pozerajúc z Clary na svojich spoločníkov akoby oni mohli vedieť čo tu ona robí.
,,Je to dievča," odvetil Jace, obnovujúc jeho pokoj. ,,Určite si už videl dievča predtým, Alec. Isabelle, tvoja sestra je jedna z nich."

3. ,,Znamená to: ´Tieňolovci vyzerajú lepšie v čiernej ako vdovy našich nepriateľov od roku 1234.´"

4. ,,Už si sa niekedy zaľúbil do nesprávnej osoby?"
Jace odpovedal. ,,Bohužiaľ, moja nebeská lady, moja jediná láska som ja sám."
,,Aspoň," povedala, ,,sa nemusíš báť odmietnutia Jace Wayland."
,,Nie nutne. Občas sám seba odmietnem aby to nebola nuda."

5. ,,Moje vlasy sú prirodzene blond, len pre zaujímavosť."

6. ,,Láska znamená ničiť a milovať znamená byť zničený."

7. ,,Neznášam, keď odpovedia na otázku otázkou."
,,Nie. Myslíš si, že je to očarujúce."

8. ,,Pokiaľ ide o to," povedal Magnus posúvajúc stele do vrecka nohavíc Jacea, ,,drž si to v nohaviciach tieňolovec."

9. ,,Počkaj chvíľu," povedala Clary.
,,Nikdy nepochopím prečo to ľudia hovoria," povedal Luke, sám sebe, ,,nikam som neišiel."

10. ,,Poďte dovnútra a snažte sa nezabiť nikoho z mojich hostí."

11. ,,Má úžasný zmysel pre humor, na človeka, ktorý nič nehovorí."

12. ,,Všetky príbehy sú skutočné."

13. Pocit pádu bol najhorší.

14. ,,Ja som bol ten, kto tu bol vždy pre teba.. nie on!"

15.  ,,Toto ti prinesie svetlo, aj medzi najtmavšími tieňmi tohto sveta aj iných svetov."

16. ,,Zachránil ti život," upozornila Clary.
,,Detail," odvetil Simon pohŕdavo.

17. ,,Myslel som na to, ako som ťa videl po prvýkrát a potom som na teba nemohol zabudnúť. Chcel som, ale nemohol som na to zabudnúť."

18.  ,,Milovať znamená ničiť."

19. ,,Nikdy som nerandil  s niekym, koho moja mačka nemala rada," prehodil Magnus a postavil sa, ,,takže povedzme, v piatok večer?"

20. ,,Svet je rovnaký ale ti si iná." 


Žiadne komentáre: