Najlepšie citáty z kníh: (Ally Condie)- Dokonalý pár - Walk through the world of books

Najlepšie citáty z kníh: (Ally Condie)- Dokonalý pár

Osobne, mám veľmi rada citáty a hlášky z kníh. Dúfam, že nie som jediná. V tejto časti Najlepších citátov sa pozrieme na knihu, ktorú moje 14 ročné ja milovalo. Jedná sa o sériu 3 kníhod autorky Ally Condie, presnejšie sa pozrieme  na prvú knihu z tejto série, Dokonalý pár.
 (Ospravedlňujem sa za možné preklepy, pretože citáty sú pôvodne v angličtine a aj keď budem snažiť čo najlepšie ich preložiť, pár chybičiek sa bohužiaľ môže vyskytnúť)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt matched fanart

1. ,,Teraz, keď som objavil spôsob ako lietať, do ktorého smeru by som sa mal vydať do noci?"

2. ,,Mohli by sme byť šťastný. Viem to a vedieť to je snáď ťa najťažšia vec..."

3. ,,Zamilovať sa do niekoho príbehu je rovnaké ako sa zamilovať do tej samotnej osoby?" 

4. ,,Je zvláštne ako sa držíme kúsky našej minulosti pokiaľ čakáme na našu budúcnosť."

5. ,,Prečo sú niektoré veci ľahšie napísať ako povedať?"

6. ,,Každú minútu čo stráviš s niekym mu dávaš časť zo svojho života, navyše, berieš si časť z toho jeho."

7. ,,Náš spoločný čas je ako búrka, ako divoký vietor a dážď, ako niečo príliš veľké  na udržanie, príliš mocné na únik."

8. ,,Nikto by nemal zomrieť sám."

9. ,,Červená je prvá farba jari. Je to prvá farba znovuzrodenia. Začiatku."

10. ,,Jeho pery sa mlčky hýbali, a vedela som čo hovorí: slová básne, ktorej rozumejú len dvaja ľudia na svete."

11. ,,Blahoželáš mi k môjmu životu alebo k mojej smrti?"

12.,,Niektoré veci sú stvorené nato aby boli spolu."

13.,,Nikdy to skutočne nestratíš, pokiaľ si to budeš pamätať."

14. ,,Bolo to, akoby som po prvýkrát videla, že život môže odbočiť do rôznych ciest, mal rôzne smery."

15.,,Zaujímalo by ma, či smrť vždy chutí tak dobre?"

16. ,,Moje slová nikdy netrvajú dlho. Zničím ich skôr, než ich niekto uvidí. Ale. Pamätám si ich všetky. Z nejakého dôvodu fakt, že ich píšem ma núti si ich zapamätať. Každé slovo, ktoré napíšem ma prináša bližšie k tým správnym...."

17. ,,Nepotrebujeme rozumieť všetkému."

18.,,Všetko o čom snívam je niečo jednoduché, jasné a každodenné. Preto viem. že sú to sny. Pretože jednoduché, jasné a každodenné veci sú tie, ktoré nikdy nemôžem mať."

19.,,Dajú ním kúsky skutočného svete namiesto toho aby nám dali celú."

20.,,Môžete mi to vziať ale vždy to bude moje..."



Žiadne komentáre: