Magistérium: Zlatá veža - Walk through the world of books

Magistérium: Zlatá veža

Autor: Holly Black, Cassandra Clare 
Názov v originály: The golden tower
Vydavateľstvo: Slovart 
Počet strán:208 

Popis knihy:
Posledný diel neobyčajnej série z pera bestsellerových autoriek Holly Black a Casandry Clare! Pred rokmi sa Constantinovi Maddenovi takmer podarilo získať moc, akú nemal žiadny mág pred ním – schopnosť oživiť mŕtvych. Avšak neuspel...
 No objavil spôsob, ako prežiť. V chlapcovi menom Callum Hunt. Callum sa počas štyroch rokov štúdia na magistériu snažil vyrovnať s tým, kým je, a zároveň bojovať so zlom. Až kým sa mu nepodarilo poraziť sily chaosu v epickom súboji.
 Ale všetko má svoju cenu. Callum zvíťazil, no už má toho dosť, je pripravený dokončiť štúdium. Zlo, ktorému už toľkokrát čelil, sa však nemieni vzdať.

Môj názor:

 Taaakže, dámy a páni vitajte u posledného dielu Magistéria, kde sa uzavrie príbeh Calluma Hunta. Call a Tamara majú pred sebou posledný ročník. Veľkým prekvapením, pre nich však je, keď sa do ich skupiny pridajú dve nové tváre,Gwenda a Jasper. Musia sa naučiť spolupracovať
Okrem toho, že sa musí Call vyrovnať s tým, že ma v skupine Jaspera a všetci v Magistériu vedia o tom, kto v skutočnosti je musí Call riešiť ešte niekoľko ďalších vecí. Svoje city k Tamare, v hlave ma svojho najlepšieho priateľa Aarona a ešte niekoľko nepodstatných vecí ako napríklad Alexov návrat a to, že Call možno nemá v sebe len dušu dušu Constantina Maddena.
Našich hrdinov čaká posledný boj.

... Starí priatelia držia spolu stále, priatelia si pomáhajú..... 


Príbeh Calla a jeho priateľov som si zamilovala. Posledný diel ma nesklamal. Kniha bola čitateľná a dej sa odohrával rýchlo. Štýl písania bol samozrejme pútavý. V knihe bolo pár vecí, ktoré ma skutočne prekvapili a ostala som zaskočená. Dozvieme sa, že kto je v skutočnosti Call..
Neviem však povedať, či bol nejaký výrazný postup čo sa týka postáv. Samozrejme, postavy v knihe dospeli ale neprekvapili veľmi ničím. Teda možno až na Jespera, ktorého som si zamilovala. Call bol bojovný a rozhodný, nechcel sa len tak vzdať. Keďže mal k tomu všetkému ešte v hlave svojho najlepšieho kamaráta... Aaron, bol stále rovnaké zlatíčko. Prišiel mi v knihe ako Callove svedomie, čo zrejme nie je ďaleko od pravdy keďže bol hlas v jeho myslí...

... Brána zo zlata odhalí čistotu vašich sŕdc... 

Pri knihe som sa naozaj niekoľkokrát nahlas zasmiala alebo som sa len pousmiala. Pri konci knihy som sa skoro rozplakala, pretože to, čo urobil Callov otec mi zlomilo srdce. Ak v knihe potrebujete romantiku, nemusíte sa báť pretože je tam. A je jej dosť. Mňa osobne však mrzí, že kniha je krátka, 207 strán mi prišlo málo na rozlúčenie sa s postavami. Niektoré časti mi prišli, že sú len rýchlo napísané aby sa nepovedalo. Ale na druhú stranu, v knihe nenájdeme žiadne zbytočne dlhé opisy. Naozaj si myslím, že tento posledný diel Magistéria Vám dá presne to, čo by ste chceli.

... Vedel kto naozaj je. Callum Hunt... 

Túto knihu a aj celú sériu odporúčam určite s čistým svedomím odporúčam každému. Ponorte sa do kúzelného sveta Calla a jeho priateľov.

Moje hodnotenie: 89%

Za knihu ďakujem internetovému kníhkupectvu preskoly.sk. Chcete sa aj Vy spolu s Callom zažiť posledný veľký boj a prejsť zlatou bránou? Pokiaľ áno, knihu si môžete zakúpiť tu


Žiadne komentáre: