Nyxia Nespoutana - Walk through the world of books

Nyxia Nespoutana

Autor: Scott Reintge

Názov v originály: Unleashed

Vydavateľstvo: DOBROVSKÝ s.r.o

Počet strán: 408

 

OBSAH:

Zpočátku si Emmett Atwater říkal, že to bude snadná výhra. Posbírat body. Shrábnout prachy. Vrátit se domů. Ale netrvalo dlouho a zjistil, že Babylon nehraje čistě. Jejich plané sliby vystřídaly temné vyhlídky.

Teď si spolu s dalšími členy posádky Genesis musí poradit v neznámém a nebezpečném světě. I tato mise měla být jasně daná: těžit nyxii, nejcennější surovinu vesmíru, a dobře vycházet s původními obyvateli Adamity.

Ale Emmett a ostatní si záhy uvědomí, že se ocitli uprostřed bitvy mezi silami Babylonu a Adamitů, jejichž zájmy jsou podstatně odlišné. Podaří se Genesis uniknout z planety včas, nebo už je pozdě?

 

Môj názor:

 

   Už prvý diel tejto série ma nadchol, preto som si myslela, že druhý diel ma sklame. Viete, druhé diely sú väčšinou len také vypchavkové. Preto som druhý diel Nyxie začala čítať s malým srdiečkom a dúfala som, že, má nesklame. S čistým svedomím môžem povedať, že Nyxia Nespoutana určite nie je len vypchavkový diel.

 ...Cudzinec na cudzom ostrove...

 Prostredie, ktoré vytvoril autor bolo neuveriteľné, ak máte ešte správnu dávku fantázie budete skutočne z toho unesený. Okrem prostredia planéty nám autor vymyslel kopu nových živočíchov a obyvateľov tejto planéty. 

  Dej knihy bol naozaj napínavý a vtiahne Vás hneď na začiatku. Postupne sa s dejom rozvíjali aj ďalšie nejasnosti, ktoré všetko komplikovali a zamotávali až tak, že človek netušil ako to môže skončiť. Nakoniec to skončilo tak, že sa mi chcelo plakať. Nechcela som tomu uveriť. Avšak, malú chybyčku by som našla. Mam pocit, že hlavná zápletka sa príliš rýchlo odohrala a ukončila. Čo síce nie je až tak veľký problém, pretože autor nám toho pripravil veľa.. Ale mrzí to, od Babylonu som čakala o čosi viac.

 ...Je ťažké povedať rozdiel medzi bohatým a zlým...

    Postavy sa od prvej knihy zmenili. Emett mi stále trochu liezol na nervy ale nebolo to až také tragické. Ostatné postavy sa postupne vyvíjali a mohli sme vidieť ako ich prostredie a rôzne situácie menia. Boli vtipné, zákerné, zaujímavé... Dialógy boli skutočne vtipné a zaujímavé. Ku každej postave som si našla nejakú cestu. Obrovské plus pre mňa bol aj fakt, že v knihe mali veľké miesto aj vedľajšie postavy. Novinkou však v tomto dieli bola aj romantická linka, ktorá bola síce trochu načrtnúta v prvom dieli ale skutočne sa rozvinula až tu. Nemôžem povedať, že som bola tejto romantiky nejaký veľký fanúšik ale nevadila mi.

  Autorov štýl písania je skutočne skvelý. Príbeh postupne graduje, čitateľ netuší čo všetko môže čakať. Koniec bol nabitý akciou. Od začiatku ma príbeh pohltil a nepustil až do poslednej stránky.

 ...Keď príde dážď alebo oheň, príde mor alebo hladomor- prežijeme....

  Ak ste čítali prvý diel, druhý diel musí byť pre vás samozrejmosťou. Čaká vás v ňom kopu prekvapení, zvratov, smiechu a sĺz. Nie je to síce najlepšia kniha akú som kedy čítala ale patrí medzi ne. Má pár chýb ale nie sú to žiadne veľké katastrofálne chyby.

 

Moje hodnotenie 94%

 Za knihu ďakujem internetovému kníhkupectvu preskoly.sk. Ak vás zaujíma ako príbeh Emetta a ostatných bude pokračovať knihu si môžte kúpiť tu

 


Žiadne komentáre: